مزایا سپتیک تانک پلی اتیلن
نوشته شده توسط : پایپ ایران

سپتیک تانک پلی اتیلن:

سپتیک تانک پلی اتیلن در مراکز مختلف و محل سکونت شما بسیار مهم هستند. چه یک مخزن سپتیک پلی را انتخاب کنید یا یک مخزن بتنی، دانش اولیه در مورد هر یک، مزایا و معایب آن ها، در انتخاب درستی که نیاز های شما را تکمیل می کند و در هزینه شما صرفه جویی می کند، بسیار سود مند خواهد بود. اول از همه، همانطور که قبلا ذکر شد، چند نوع ماده محبوب در ساخت سپتیک تانک ها استفاده می شود. بتن که محکم و بسیار سنگین است. و پلی اتیلن که همچنین قوی است اما در مقایسه با بتن بسیار سبک است. سپتیک تانک پلی اتیلن پایپ ایران برای دوام و نصب سریع و آسان طراحی شده است. از آنجایی که سپتیک تانک های پلی اتیلن از پلی اتیلن ساخته شده اند، تحت تأثیر مواد شیمیایی خاک و مواد شیمیایی و گاز های موجود در فاضلاب قرار نمی گیرند، بنابراین سپتیک تانک های پلی اتیلن زنگ زده یا خورده نمی شوند

سپتیک تانک پلی اتیلن چگونه کار می کند؟

سپتیک تانک پلی اتیلن چه تک محفظه باشند و چه چند محفظه، از فرآیند ساده گرانش برای جدا سازی زباله های مایع از زباله های جامد که از دارایی شما به آن سرازیر می شود، استفاده می کنند. جامدات سبک تر در زباله ها، همراه با روغن و چربی، روی سطح شناور می شوند و یک لایه "لجن" را تشکیل می دهند. جامدات سنگین به پایین مخزن فرو می‌روند، جایی که تا حدی توسط باکتری‌ های بی ‌هوازی که در مخزن رشد می‌ کنند، تجزیه می‌ شوند و یک لایه «لجن» تشکیل می ‌دهند. مایعات باقی مانده که بین این دو لایه معلق مانده اند، از مخزن (گاهی اوقات از طریق یک محفظه نشست دوم) به یک میدان زهکشی سپتیک سرازیر می شوند. پساب تخلیه شده سپس در خاک اطراف پراکنده می شود و به باکتری های هوازی طبیعی (تخریب کننده زباله) اجازه می دهد تا زباله های باقی مانده را تجزیه کنند.

مزایا سپتیک تانک پلی اتیلن:

تقریبا در طول چهل سال گذشته تعداد زیادی از سپتیک تانک های بتنی استفاده می شد که امروزه با خواص و ویژگی های منحصر به فرد پلی اتیلن، سپتیک تانک های ساخته شده از این مواد مورد توجه قرار گرفته اند. امروزه سپتیک تانک های پلی اتیلن در دسترس هستند و مزایای متعددی را هم برای نصاب و هم صاحب خانه یا ملک ارائه می دهند.

شما نیازی به حفر سوراخ بزرگ برای سپتیک تانک پلی اتیلن نخواهید داشت که برای یک سپتیک تانک بتنی دارید. سپتیک تانک پلی اتیلن زمانی کامل می شود که در زمین نصب شود. بتن نیاز به نصب درپوش دارد و این معمولاً به معنای ملات کاری در اطراف لبه های بیرونی برای اطمینان از آب بندی خوب است. سوراخ سپتیک تانک بتنی باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوان ملات را توسط یک فرد اعمال کرد و همچنین دیواره ها و کف بتنی ضخیم تر را در خود جای داد. نصب سپتیک تانک پلی اتیلن، زمان پوشش کمتر، نصب سریعتر و صرفه جویی در هزینه است.

از آنجایی که سپتیک تانک پلی اتیلن متخلخل نیست، ریشه درختان دیواره ها و داخل مخزن سوراخ نمی کنند. سپتیک تانک های پلی اتیلن کاملاً در برابر آسیب ریشه درخت مقاوم هستند، و احتمال چنین آسیبی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

سپتیک تانک های پلی اتیلن نصب بسیار ساده تر و در نتیجه هزینه کمتری دارند. یک سپتیک تانک پلی اتیلن ابعاد و ظرفیت های مختلفی دارد. آن ها را می توان در یک وانت بار جا به جا کرد. کارگران به راحتی می تواند یک سپتیک تانک پلی اتیلن را بلند کند و یک نفر می تواند آن را برای موقعیت مناسب جا به جا کند. جابجایی و نصب سپتیک تانک بتنی 1000 گالن نیازمند تجهیزات سنگین ویژه و نیروی انسانی بیشتر است.4

سپتیک تانک های پلی اتیلن در اثر قرار گرفتن طولانی مدت در معرض گاز های فاضلاب و فاضلاب آسیب نمی بینند.

اتصالات آسان تری را می توان روی سپتیک تانک پلی اتیلن انجام داد. برای سپتیک تانک های پلی اتیلن نیازی به مخلوط کردن ملات و تثبیت لوله های داخل و خارج از آن ندارید. سوراخ ‌های داخل و خارج با دقت بیشتری بریده شده ‌اند. همچنین، بر خلاف اتصالات ملات که نیاز به زمان خشک شدن طولانی دارند، اتصالات داخل و خارج از سپتیک تانک پلی اتیلن در عرض چند دقیقه خشک می شوند و در نتیجه زمان نصب را کوتاه تر می کنند.

تعمیر سپتیک تانک پلی اتیلن راحت تر است. تعمیر سپتیک تانک پلی اتیلن یک اتفاق بسیار ساده تر و کم هزینه تر از تعمیر بتن است. وقتی باید تعمیر بتن را انجام دهید، به یک سنگ تراشی نیاز است. برای اطمینان از سالم بودن سپتیک تانک بتنی، به چنین تخصص (هزینه‌ای) نیاز دارید. هنگامی که ما نیاز به تعمیر سپتیک تانک پلی اتیلن داریم، از تجهیزات بسیار ساده و کم هزینه استفاده می کنیم.

از آنجایی که سپتیک تانک پلی اتیلن وزن بسیار کمتری دارد، می توان آن را در مکان های بیشتری نصب کرد. اگر در یک منطقه تپه ای یا کوهستانی زندگی می کنید، این یک مزیت فوق العاده است. شما می توانید سپتیک تانک پلی اتیلن خود را در جایی که می خواهید نصب کنید. نصب سپتیک تانک پلی اتیلن مزایای زیادی دارد. چه مالک زمین باشید و چه نصاب، سپتیک تانک پلی اتیلن بهترین انتخاب برای نصب آسان، طول عمر بالا و مفید بدون حادثه است. همچنین، مزایای سپتیک تانک پلی اتیلن همیشه باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود و همیشه نصب سپتیک تانک پلی اتیلن را توصیه می شود.

عیوب سپتیک تانک بتنی:

در مواجهه با شرایط شدید مستعد ترک هستند

می توانند نصب را با توجه به وزن خود دشوار کنند

بیشتر از سپتیک تانک پلی اتیلن احتمال نشتی دارند

تعمیر و نگهداری سپتیک تانک پلی اتیلن:

تعمیر و نگهداری منظم سپتیک تانک پلی اتیلن به جلوگیری از پشتیبان گیری فاضلاب و تعمیرات پرهزینه سیستم فاضلاب شما کمک می کند. بسته به اندازه مخزن شما و تعداد افرادی که در خانه شما زندگی می کنند، باید برنامه ریزی کنید که سپتیک تانک پلی اتیلن خود را هر سه تا پنج سال یکبار پمپاژ کنید.

نصب سپتیک تانک پلی اتیلن:

اگر خانه یا محل کار شما به یک سیستم فاضلاب شهری متمرکز متصل نیست، به یک سیستم تصفیه فاضلاب جایگزین نیاز دارید. رایج ترین سیستم، سیستم سپتیک تانک و زهکشی است. در طراحی و عملکرد، سیستم های سپتیک تانک بسیار ساده هستند. با این حال، قوانین ساختمانی و ملاحظات بهداشتی وجود دارد که باید هنگام نصب سپتیک تانک پلی اتیلن اختصاصی خود در محل مورد توجه قرار گیرد. این مقررات و توپوگرافی اموال تعیین می کند که کجا باید سپتیک تانک پلی اتیلن خود را قرار دهید چندین فاکتور وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در مورد مکان مناسب برای نصب سیستم سپتیک پلی اتیلن در نظر گرفته شود. جدای از دستورالعمل های اجباری شده توسط واحد های دولتی محلی، شرایط لازم برای اجزای سپتیک تانک پلی اتیلن برای عملکرد بهینه کل سیستم وجود دارد قبل از شروع به کار نصب سپتیک تانک پلی اتیلن خود، اولین کاری که باید انجام دهید این است که قوانین محلی خود را در مورد نصب سپتیک تانک پلی اتیلن  بررسی کنید. مقررات سیستم سپتیک تانک پلی اتیلن بسته به موقعیت ملک شما متفاوت است.

کارخانه تولید سپتیک تانک پلی اتیلن پایپ ایران:

کارخانه سپتیک تانک پلی اتیلن پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید سپتیک تانک پلی اتیلن با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین سپتیک تانک پلی اتیلن را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش سپتیک تانک پلی اتیلن پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید سپتیک تانک پلی اتیلن برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید سپتیک تانک پلی اتیلن و استعلام قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است

 





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: